خبرنگاران پلمب 150 واحد صنفی متخلف در خوزستان

به گزارش مجله عطر یاس، اهواز- خبرنگاران- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: 150 واحد صنفی غیرضروری متخلف در استان که به دستورالعمل تعطیلی اصناف عمل نکردند پلمب شدند.

خبرنگاران پلمب 150 واحد صنفی متخلف در خوزستان

امیرحسین نظری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: دستورالعمل تعطیلی اصناف غیر ضروری برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان از ابتدای هفته جاری ابلاغ شد و تنها اصناف در زمینه مواد غذایی اجازه فعالیت دارند.

وی گفت: این دستورالعمل با توجه به جلسه شورای تامین استان و در راستای مسوولیت های اجتماعی صادر شده است و بر اساس آن تمامی واحدهای صنفی غیر ضروری باید تا 15 فروردین ماه تعطیل نمایند.

نظری ادامه داد: برای جلوگیری از تردد و تجمع مردم در سطح بازار و مکان های شلوغ گشت های مشترکی با حضور بازرسان سازمان صمت استان ، نماینده دادستانی، بازرسان تعزیرات حکومتی، اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در حال اجرا است تا از فعالیت مغازه ها و فروشگاه های غیر ضروری جلوگیری گردد.

یکی از راه های قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا جلوگیری از تردد مردم در بازار و مکان های شلوغ است به همین منظور بازارهای خوزستان به غیر از اصناف مواد غذایی تعطیل شدند.

با شناسایی 46 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان در 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان در این استان تا روز پنجشنبه به 570 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 793

به "خبرنگاران پلمب 150 واحد صنفی متخلف در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلمب 150 واحد صنفی متخلف در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید