خبرنگاران نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا سرانجام هفته تجهیز می گردد

به گزارش مجله عطر یاس، زنجان - خبرنگاران - فرماندار ابهر گفت: نقاهتگاه های شهرستان ابهر برای بیماران کرونایی بهبود یافته با ظرفیت 650 تخت تا انتها هفته جاری آماده و تجهیز خواهند شد.

خبرنگاران نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا سرانجام هفته تجهیز می گردد

وجیه الله نوروزی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان ابهر افرود: تا به امروز 67 نفر بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های ابهر بستری شده اند که از این تعداد 42 نفر بهبود یافته و مرخص شده اند و 25 بیمار تحت درمان هستند.

وی با تاکید براینکه در شرایط فعلی مدیریت بحران باید به طور قوی اقدام و عمل کند، توضیح داد: مرخصی همه مدیران شهرستان ابهر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار ابهر تاکید نمود: به منظور قطع زنجیره عفونت و انتقال بیماری کرونا و کاهش اجتماعات مردمی و حفظ سلامت مردم تمامی صنف های غیرضروری به سرعت تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم در اجرای توصیه های مسؤولان بهداشت و درمان مبنی بر ماندن در خانه، گفت: پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان ابهر ممنوع است.

نوروزی بیان نمود: مطب و درمانگاه های خصوصی برای خدمت رسانی به مردم در این روزها دایر خواهند بود.

این مسؤول مطرح کرد: صنایع و واحدهای تولیدی به جز واحدهای صنعتی تولیدنماینده مواد شوینده و ضدعفونی نماینده، ماسک و دستکش نیز تعطیل خواهند شد.

فرماندار ابهر اعلام نمود: تولیدات گوشت و مواد پروتئینی، کشتارگاه ها، نانوایی ها و فروشگاه های موادغذایی که مایحتاج روزمره مردم را تامین می نمایند اجازه فعالیت دارند.

وی در سرانجام از مردم خواست، باتوجه به اینکه خانه امن ترین مکان برای حفظ سلامت خانواده و جامعه در این بحران است، از عموم مردم می خواهیم فقط برای تهیه مایحتاج ضروری زندگی که بیشتر تهیه خواربار است از منزل خارج شوند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان شمار مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 201 نفر رسیده است که از این 13 نفر تا به امروز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 768

به "خبرنگاران نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا سرانجام هفته تجهیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نقاهتگاه 650 تختی ابهر تا سرانجام هفته تجهیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید