خبرنگاران مبتلایان به کرونا در برزیل از مرز 12 میلیون نفر گذشت

به گزارش مجله عطر یاس، مادرید- خبرنگاران- تعداد موارد ابتلا به بیماری کووید19 در کشوربرزیل در حالی به 12 میلیون و 130 هزار و 19 نفر رسید که این کشور با بحران کمبود دارو برای لوله گذاری بیماران روبرو است.

خبرنگاران مبتلایان به کرونا در برزیل از مرز 12 میلیون نفر گذشت

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری اروپاپرس ، بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت برزیل در روز گذشته 82 هزار و 493 نفر بیمار شدند و 3 هزار و 251 نفر فوت کردند تا تعداد کل فوتی ها در این کشور به 298 هزار و 676 نفر افزایش یابد. از سوی دیگر ، 10 میلیون و 507 هزار و 995 نفر بهبود یافتند .

برزیل در حالی با بدترین اوج شیوع بیماری همه گیر روبرو است که پزشکان و سازمان های بهداشتی به دلیل بحران کمبود دارو و کیت لوله گذاری در آماده باش قرار دارند .

از طرفی دیگر ، سازمان بهداشت پان آمریکایی اعلام نموده است که به این کشور برای خریداری داروهای آرامبخش و داروهای لازم برای مراقبت از بیمارانی که در شرایط بحرانی قرار دارند ، یاری خواهد نمود .

ژاییر بولسونارو رئیس جمهوری برزیل در این راستا در اظهاراتی که روز دوشنبه در کاخ ریاست جمهوری داشت یادآور شد که وی همواره نسبت به جان افراد اظهار نگرانی نموده اما همچنین نسبت به کار آنها نیز نگران بوده است .

وی اضافه کرد :یک فرد بیکار ، در نهایت با مشکلاتی روبرو خواهد شد که می تواند منجر به مرگ ، افسردگی و خودکشی او گردد .

با توجه به شرایط جدی کشور که در فروپاشی سیستم بهداشتی غوطه ور است ، دولتمردان ایالت های مختلف اقدامات محدود کننده ای را برای مهار بیماری کووید در پیش گرفته اند در حالی که بولسونارو کوشش نموده این اقدامات را لغو کند و تصمیم این دولتمردان را مورد انتقاد قرار داده است .

منبع: ایرنا
انتشار: 10 فروردین 1400 بروزرسانی: 10 فروردین 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1409

به "خبرنگاران مبتلایان به کرونا در برزیل از مرز 12 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مبتلایان به کرونا در برزیل از مرز 12 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید