خبرنگاران برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری

به گزارش مجله عطر یاس، تهران- خبرنگاران- سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بنابر پیشنهاد و پیگیری های مستمر مرکز اصناف و بازرگانان و معاونت بازرگانی داخلی، موضوع تعلیق 321 واحد صنفی تولیدی رفع شد.

خبرنگاران برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران، کامبیز معتمد وزیری اضافه نمود: براساس سیاست های حمایتی از بخش فراوری کشور مرکز اصناف و بازرگانان با تمرکز بیشتر در حوزه فعالیت واحدهای صنفی فراوریی درصدد برطرف موانع و مسائل داخلی است.

وی ضمن یادآوری برطرف تعلیق 321 واحد صنفی فراوریی حوزه پتروشیمی کشور، توضیح داد: واحدهای مرتبط تکلیف دارند در مدت یک ماه نسبت به ثبت درخواست مجدد و آمار دقیق فراوری و فروش در سامانه بهین یاب اقدام نمایند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشورگفت: کارگروه های استانی وظیفه دارند به قید اولویت نسبت به آنالیز مجدد، ظرفیت سنجی و ارسال اطلاعات در مهلت مشخص شده بوسیله سامانه بهین یاب اقدام نمایند.

وی با اشاره به حضور و نقش مهم مرکز اصناف و بازرگانان در کمیته یاد شده در چارچوب صیانت از فراوری در جامعه صنفی کشور، ابراز امیدواری کرد: براساس پیگیری مرکز اصناف، تامین سایر مواد اولیه از محل فراوری داخل یا واردات محقق گردد .

وزیری خاطر نشان کرد: در این جهت تعاملات معاونت های بازرگانی داخلی، امور صنایع و طرح و برنامه وزارت صنعت به عنوان سه رأس اصلی در تصمیم سازی و تصمیم گیری در این ارتباط بسیار مهم و اثرگذار بوده و امید است که در سایه هماهنگی های اجرا شده و با تکیه بر توان بخش خصوصی بتوان در جهت تحقق جهش فراوری در کشور گام برداشت.

به گزارش خبرنگاران، سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان گفت: 14 هزار و 280 گشت مشترک بازرسی با سازمان تعزیرات حکومتی در آبان ماه سال جاری اجرا شده که از این تعداد 6 هزار و 472 پرونده تخلف به ارزش حدود 95 میلیارد و 500 میلیون تومان تشکیل شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1266

به "خبرنگاران برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برطرف تعلیق 321 واحد صنفی حوزه پتروشیمی برای جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید