خبرنگاران خدمات مهندسی و ساخت وسازها در محدوده منطقه آزاد چابهار ساماندهی می شود

به گزارش مجله عطر یاس، چابهار- خبرنگاران- معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بزودی خدمات مهندسی و ساخت وسازها با هدف بهبود کیفیت و ارتقا نظارت ساماندهی می شود تا آسیب ها و خسارات به پایین ترین حد ممکن کاهش یابد.

خبرنگاران خدمات مهندسی و ساخت وسازها در محدوده منطقه آزاد چابهار ساماندهی می شود

گرشاسب خزائنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: معاونت فنی و زیربنایی طرح ساماندهی خدمات مهندسی را باهدف بهره برداری حداکثری از ظرفیت و دانش مهندسان ساکن چابهار، شفافیت در فرآیند ارجاع کار، کاهش تخلفات ساختمانی و افزایش کیفیت ساخت وسازها اجرا می کند.

وی افزود: در این راستا اقدامات متعددی برنامه ریزی شده است که از آن جمله جمع آوری لیست مهندسان طراح، محاسب و ناظر عضو نظام مهندسی چابهار که شامل طراحان، محاسبان و ناظران است که زمینه برای بهره وری از تمامی مهندسان برای نظارت فراهم می شود.

وی گفت: در این راستا از پیشنهادات و نقطه نظرات کلیه مهندسان، سازندگان و صاحب نظران امر در قالب نشست های تخصصی استفاده می شود.

وی اعلام نمود: یکی دیگر از اقدامات در راستای ساماندهی و ارتباط مستمر با مهندسان و ابلاغ چارچوب ها و قانون ساخت و سازها برگزاری جلسات منظم و مستمر جهت ارتقای سطح فنی و کیفی ساخت و سازها و کاهش تخلفات ساختمانی در برنامه قرار گرفته است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: راه اندازی دفاتر فنی حقیقی و حقوقی با رعایت ضوابط و سیر مراحل قانونی و سامانه هوشمند و سیستم ارجاع مهندسان ناظر که باعث خواهد شد ضمن توجه به کیفیت، سرعت ارائه خدمات افزایش یافته و رضایتمندی مالکان و سازندگان افزایش می یابد.

3043 **6081

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 158

به "خبرنگاران خدمات مهندسی و ساخت وسازها در محدوده منطقه آزاد چابهار ساماندهی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خدمات مهندسی و ساخت وسازها در محدوده منطقه آزاد چابهار ساماندهی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید