حشدالشعبی: پاسخ دولت عراق متناسب با تجاوز آمریکا باشد

به گزارش مجله عطر یاس، یکی از فرماندهان الحشد الشعبی از دولت عراق خواست تصمیم و موضعی در حد و اندازه بزرگی تجاوز آمریکا به عراق و مقدسات آن بگیرد.

حشدالشعبی: پاسخ دولت عراق متناسب با تجاوز آمریکا باشد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عادل الکرعاوی یکی از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی از دولت عراق خواست تصمیم و موضعی متناسب با شدت تجاوز آمریکا به مواضع ارتش و این سازمان اتخاذ کند.

الکرعاوی، از فرماندهان تیپ 19 جنبش انصار الله الاوفیاء عراق، در تبادل نظر با پایگاه خبری المعلومه گفت: حمله آمریکا به مقر های ارتش عراق و الحشد الشعبی و یک فرودگاه غیرنظامی پیغام های متعددی را هشدار می دهد و اعلام آشکار از طرف آمریکا درباره خصومت علیه ملت عراق و نیرو های امنیتی و مقدسات آن است.

وی شرح داد: مرحله فعلی مستلزم موضع و تصمیمی از سوی دولت عراق در حد و اندازه تجاوز آمریکا است یعنی زبان محکومیت ها کنار گذاشته شده و تصمیم های جدی تر اتخاذ شده و برای خروج آن ها از عراق اقدام گردد.

این فرمانده نظامی عراقی، اظهارات محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق درباره حمله آمریکا را در راستای تایید حضور آمریکا خواند و گفت: همه چهره های حامی رژیم اشغالگر آمریکا و موجودیت آن در عراق شناخته شده هستند.

ساعت یک بامداد روز آدینه به وقت محلی جنگند ه های آمریکایی مواضع نیرو هایی از ارتش عراق، الحشد الشعبی و هنگ پلیس بابل را هدف گرفتند. تجاوز آمریکا، شهادت پنج نظامی و زخمی شدن شماری دیگر و انهدام مقر های مورد حمله را باعث شد که موج گسترده محکومیت از سوی مقامات و گروه های عراقی را به همراه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 765

به "حشدالشعبی: پاسخ دولت عراق متناسب با تجاوز آمریکا باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشدالشعبی: پاسخ دولت عراق متناسب با تجاوز آمریکا باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید