حرف های متناقض فرامرزیان و شایسته در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس، چه کسی درست می گوید؟

به گزارش مجله عطر یاس، مدت ریاست افراد در فدراسیون های ورزشی موضوعی بود که معاون وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون تنیس نظرات متفاوتی را در مورد آن ارائه کردند.

حرف های متناقض فرامرزیان و شایسته در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس، چه کسی درست می گوید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس امروز (چهارشنبه) در مجمع سالیانه این فدراسیون از جامعه تنیس خداحافظی کرد.

در این مجمع ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت که شایسته به دلیل دو دوره ریاست در فدراسیون تنیس نمی تواند به عنوان رئیس فدراسیون فعالیت کند و از این رشته خداحافظی کرد، اما شایسته می گوید؛ ریاست فدراسیون محدودیت زمانی ندارد و در اساسنامه جدید فدراسیون ها نیز هر رئیس فدراسیون می تواند سه دوره ریاست کند که اگر تصویب شود، این قانون اجرایی خواهد شد.

در همین حال در انتها مجمع سالیانه برخی هیئت های استانی از شایسته درخواست کردند در مجمع انتخاباتی شرکت کند. شایسته در این باره به خبرنگاران گفت: هیچ علاقه ای به ادامه کار در این فدراسیون ندارم و با تصمیم خودم خداحافظی کردم، چون دوست ندارم با وجود من این ورزش صدمه ببیند. این رشته روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و خواهد دید، چون پایه های خوبی برایش گذاشتند. البته این مسئله به اهالی تنیس مربوط می شود و نشانه های این صمیمیت و دوستی و قدرشناسی را امروز در مجمع نشان دادند.

وی اضافه کرد: باید شرایط را ارزیابی کنم که با آمدن سرپرست جدید زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص می شود یا نه. اگر با حضور من تنیس توسعه پیدا کند و پیروز می شود، رها کردن این رشته نامردی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 246

به "حرف های متناقض فرامرزیان و شایسته در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس، چه کسی درست می گوید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های متناقض فرامرزیان و شایسته در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس، چه کسی درست می گوید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید