حاشیه بازی ماشین سازی - پرسپولیس، واکنش جالب پرسپولیسی ها به تشویق کاشیما در تبریز، تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به استادیوم

به گزارش مجله عطر یاس، در مقابل گیت های ورودی استادیوم بنیان دیزل تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به استادیوم در نظر گرفته شده است.

حاشیه بازی ماشین سازی - پرسپولیس، واکنش جالب پرسپولیسی ها به تشویق کاشیما در تبریز، تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به استادیوم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، تیم های ماشین سازی و پرسپولیس از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند. بخشی از حواشی این بازی به توضیح زیر است:

در حالی که طرفداران منتسب به تیم ماشین سازی چندین بار به تشویق تیم کاشیما پرداخته بودند طرفداران پرسپولیس در پاسخ به این تشویق ها فقط برای آنها دست زدند و اعلام کردند که کاشیما قهرمان آسیاست و باید این تیم را تشویق کرد!

سکوهای متعلق به طرفداران تیم پرسپولیس در حال حاضر به طور کامل پر شده است و برخی از طرفداران این تیم در بیرون از ورزشگاه مانده اند که توسط مأموران نیروی انتظامی اجازه ورود به ورزشگاه را دریافت نمی نمایند.

سیدجلال حسینی قبل از شروع بازی با پیراهنی مزین شده به عکس شهید یدالله ملاعلیپور به زمین آمد.

در خاتمه نیمه نخست پس از به صدا در آمدن سوت داور بازیکنان ماشین سازی او را دوره کردند و به برخی از تصمیمات سیدرضا مهدوی در طول نیمه اول اعتراض داشتند.

با وجود اینکه پیش بینی می شد همانند دیدارهای گذشته پرچم کشور ژاپن به ورزشگاه بنیان دیزل آورده گردد این بار خبری از پرچم این کشور نیست و تنها پرچم های سبزرنگ و قرمزرنگ ماشین سازی و تراکتورسازی به چشم می آید. در مقابل گیت های ورودی نیز تدابیر امنیت شدیدی برای جلوگیری از پرچم ژاپن به ورزشگاه به وجود آمد.

در حالی که در ابتدای بازی فاصله بین طرفداران دو تیم سه سکو بود با بیشتر شدن تعداد پرسپولیسی ها این فاصله به یک سکو کاهش یافت.

در اوایل نیمه دوم کنعانی زادگان درگیری لفظی با علی علیپور پیدا کرد که این موضوع پیش از تبدیل شدن به درگیری فیزیکی با دخالت سایر بازیکنان ختم به خیر شد.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه شش هزار و 500 نفر اعلام شد.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 29

به "حاشیه بازی ماشین سازی - پرسپولیس، واکنش جالب پرسپولیسی ها به تشویق کاشیما در تبریز، تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به استادیوم" امتیاز دهید

3 کاربر به "حاشیه بازی ماشین سازی - پرسپولیس، واکنش جالب پرسپولیسی ها به تشویق کاشیما در تبریز، تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به استادیوم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه بازی ماشین سازی - پرسپولیس، واکنش جالب پرسپولیسی ها به تشویق کاشیما در تبریز، تدابیر امنیتی برای جلوگیری از ورود پرچم ژاپن به استادیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید