ثبت بیش از هزار قرار دیدار رایگان در بازار مجازی جشنواره جهانی فجر

به گزارش مجله عطر یاس، تهران (پانا)- در دو روز ابتدایی برگزاری آنلاین بازار فیلم سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بیش از هزار قرار دیدار به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از هزار قرار دیدار رایگان در بازار مجازی جشنواره جهانی فجر

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بازار فیلم یکی از مهم ترین بخش های دوره های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر بوده است. این بخش سال جاری باتوجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری فیزیکی، همچون بازار جشنواره های معتبر جهان به صورت مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

این بازار فیلم از تاریخ پنجم خردادماه شروع به کار نموده و با توجه به تصمیم تیم برگزاری جشنواره با استفاده از پلتفرم سیناندو و شیفت 72 که پیش ازاین در جشنواره ها و بازارهایی چون کن، تورنتو، ورشو و تالین مورد استفادهقرار گرفته، برگزار می گردد.

حدود 230 مهمان ایرانی و بین المللی در بازار فیلم این دوره از جشنواره شرکت نموده اند و این بازار به صورت کلی، به دو بخش مهم اکران آنلاین فیلم و دیدار های آنلاین تقسیم می گردد.

براساس آخرین آمار ثبت شده در پلتفرم برگزاری این رویداد، تا به امروز بیش از هزار قرار دیدار میان شرکت کنندگان در بازار فیلم تنظیم شده است. این دیدار ها رو به افزایش است و از میان این تعداد، تنها در دو روز اول بیش از 80 قرار دیدار برگزار شده است.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از 5 تا 12 خرداد 1400 به دبیریمحمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما در تهران، درحال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1554

به "ثبت بیش از هزار قرار دیدار رایگان در بازار مجازی جشنواره جهانی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از هزار قرار دیدار رایگان در بازار مجازی جشنواره جهانی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید