تکلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از رفتن نبی چه می گردد؟

به گزارش مجله عطر یاس، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رفتن نبی به فدراسیون فوتبال دچار نقصان شده و تعیین نیست وزارت ورزش چه تصمیمی برای مدیریت این باشگاه خواهد گرفت.

تکلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از رفتن نبی چه می گردد؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور مهدی محمدنبی در سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال یکی از اعضای خود را از دست داد تا در حال حاضر مهدی رسول پناه، سید مهرداد هاشمی و علی رغبتی تنها اعضای این هیئت مدیره باشند.

با توجه به اینکه محمدحسن انصاری فرد دیگر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیست، وزارت ورزش و جوانان باید دو نفر را به هیئت مدیره سرخ پوشان اضافه کند تا این هیئت مدیره شکل واقعی بگیرد و از میان آن ها مدیرعامل جدید انتخاب گردد.

مهدی علی نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان پیش از این اعلام نموده بود باشگاه پرسپولیس با سرپرست به خوبی اداره می گردد و مسئله ای وجود ندارد و یا رایزنی اعضای هیئت مدیره مدیرعامل جدید انتخاب خواهد شد اما با رفتن نبی باید اعضای هیئت مدیره کامل شوند تا مدیرعامل مشخص گردد. البته که بعید نیست ابتدا مدیرعامل با حضور اعضای سه نفره هیئت مدیره پرسپولیس مشخص گردد و در آینده وزارت ورزش تعداد اعضای هیئت مدیره سرخ ها را تکمیل کند.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 805

به "تکلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از رفتن نبی چه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از رفتن نبی چه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید