ترامپ: کارتر مرد خوبی است اما رئیس جمهور وحشتناکی بود

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اظهارات اخیر کارتر که گفته بود ترامپ رئیس جمهور مشروع آمریکا به شمار نمی آید گفت که کارتر مرد خوبی است اما رئیس جمهور وحشتناکی بود.

ترامپ: کارتر مرد خوبی است اما رئیس جمهور وحشتناکی بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به اظهارات اخیر جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا که گفته بود ترامپ رئیس جمهور غیرقانونی است، پاسخ داد.

ترامپ در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از نشست سران گروه 20 در اوساکای ژاپن گفت: جیمی کارتر مرد خوبی است اما وی رئیس جمهور وحشتناکی بود.

ترامپ اشاره نمود که کارتر یک دموکرات بوده و اظهارات وی علیه ترامپ معمولی است.

رئیس جمهور آمریکا گفت: وی (کارتر) به دموکرات ها وفادار است اما همانطور که همگان هم اکنون درک نموده اند من انتخابات را به دلیل روسیه یا هر شخص دیگری نبرده ام بلکه به دلیل خودم بردم.

ترامپ اضافه نمود وی انتخابات سال 2016 را پیروز شد چون مبارزات انتخاباتی وی بهتر، باهوش تر و سختکوش تر از هیلاری کلینتون بوده و وی در ایالت هایی نظیر میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین پیروز شده است.

کارتر اخیرا در جریان میزگردی در شهر لیسبورگ واقع در ایالت ویرجینا گفت که بدون حمایت روسیه، ترامپ قادر نبود که سمت ریاست جمهوری را کسب کند و وی رئیس جمهور مشروع آمریکا به شمار نمی آید.(جزئیات بیشتر)

پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا و به قدرت رسیدن ترامپ در کاخ سفید، اتهاماتی علیه روسیه مبنی بر مداخله در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد که البته مسکو بارها این اتهامات را بی اساس خوانده و این ادعاها را رد نموده است.

گزارش خلاصه شده رابرت مولر بازپرس ویژه دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره تبانی ادعایی تیم ترامپ با روسیه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا چندی پیش منتشر شد.

این گزارش به این جمع بندی رسیده که اعضای تیم ترامپ با دولت روسیه تبانی ننموده اند. مولر علی رغم این، در این گزارش از 10 اقدام توسط ترامپ نام برده که می توان آنها را مصداق مانع تراشی در اجرای عدالت دانست.

پس از آن دموکرات های کنگره با انتقاد از وزیر دادگستری به خاطر سانسور گزارش مولر خواهان انتشار گزارش کامل وی شدند. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 166

به "ترامپ: کارتر مرد خوبی است اما رئیس جمهور وحشتناکی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کارتر مرد خوبی است اما رئیس جمهور وحشتناکی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید