ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند

به گزارش مجله عطر یاس، فارس نوشت: ناظر حزب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا با دیکتاتور خواندن رئیس جمهور این کشور گفته وی قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند یا انتخاباتی آزاد و منصفانه برگزار کند.

ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند

جیم کلای بِرن، ناظر حزب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس جمهور کشورش، وی را یک دیکتاتور توصیف نموده است.

به نوشته وبگاه دیلی میل، کلای برن در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان، گفته که معتقد است ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند یا انتخاباتی آزاد و منصفانه برگزار کند.

این قانونگذار آمریکایی در این مصاحبه گفت: من بر این عقیده ام که او (ترامپ) میخواهد خود را در شرایط اضطراری قرار دهد تا سِمت ریاست جمهوری را حفظ کند.

وی اضافه کرد: به همین دلیل مردم آمریکا بهتر است از خواب بیدار شوند. من کمی در خصوص تاریخ می دانم و می دانم که کشورها چگونه نابود می شوند، این [نابودی] زمانی است که ما نمی توانیم به دموکراسی و اصول آن که [برگزاری] انتخابات منصفانه و آزاد است، اجازه دهیم که وجود داشته باشد.

وی همچنین در این مصاحبه ترامپ را با چند دیکتاتور تاریخ از جمله آدولف هیتلر و بنیتو موسولینی نخست وزیر اسبق ایتالیا مقایسه کرد و گفت ترامپ، تاکتیک های زور و خشونت را اتخاذ می نماید.

کلای برن در مصاحبه ای دیگر با شبکه پی بی اس روز آدینه با تکرار این جملات گفته بود: مردم آمریکا فریب او (ترامپ) را خواهند خورد، مانند مردم آلمان که فریب آدولف هیتلر را خوردند.

حزب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا به ریاست نانسی پلوسی، در اختیار دموکرات هاست. کلای برن از لحاظ رتبه بندی، مقام سوم را در میان دموکرات های این مجلس دارد.

رئیس جمهور آمریکا چند روز گذشته در پیامی در توئیتر به صورت ضمنی خواهان تأخیر در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در ماه نوامبر برگزار گردد شد.

روز گذشته (یک شنبه) نیز مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید گفت که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طبق برنامه و روز سوم نوامبر (13 آبان) برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در ادامه این مصاحبه گفت: ما قصد داریم که انتخابات را روز سوم نوامبر برگزار نموده و رئیس جمهور نیز پیروز می گردد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1032

به "ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ قصد ندارد کاخ سفید را ترک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید