تدوین برنامه های عملیاتی توسعه گردشگری هرمزگان در سال 98

به گزارش مجله عطر یاس، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از تدوین برنامه های عملیاتی توسعه گردشگری هرمزگان در سال 98 خبر داد.

تدوین برنامه های عملیاتی توسعه گردشگری هرمزگان در سال 98

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند با اعلام این مطلب اضافه نمود: برنامه های عملیاتی گردشگری در سال 98 توسط حوزه معاونت گردشگری اداره کل تدوین و در صورت تامین اعتبار، از خرداد ماه اجرا خواهد شد.

وی اضافه نمود: این برنامه ها شامل محورهای تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری، آموزش و توانمند سازی فعالان حوزه گردشگری، افزایش هماهنگی بین دستگاههای اجرایی، سازماندهی سواحل، ایجاد زیر ساخت های گردشگری، استفاده از فناوری اطلاعات در گردشگری و ... است.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان اضافه نمود: در فاصله 25 اسفند تا 16 فروردین نزدیک به 3 میلیون نفر وارد استان شدند که نزدیک به 9 میلیون نفر اقامت شب داشته اند و برای این برنامه می تواند حداقل 30 درصد افزایش را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار امیدواری نمود با تصویب و تامین اعتبار این برنامه شاهد تحقق چشم اندازهای گردشگری هرمزگان به عنوان مقصد گردشگری کشور باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 269

به "تدوین برنامه های عملیاتی توسعه گردشگری هرمزگان در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین برنامه های عملیاتی توسعه گردشگری هرمزگان در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید