بوفون: توتی تمام نشدنی است، او می تواند به تیم ملی بازگردد

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: سنگربان تیم ملی ایتالیا معتقد است کاپیتان رم با بازی های درخشانی که در این فصل از رقابت های سری A به نمایش گذاشته شایستگی حضور مجدد در تیم ملی ایتالیا را دارد.

بوفون: توتی تمام نشدنی است، او می تواند به تیم ملی بازگردد

به گزارش خبرنگاران، جان لوئیجی بوفون سنگربان تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری پیش از دیدار آتزوری و دانمارک در مقدماتی جام جهانی 2014 در تمجید از فرانچسکو توتی، کاپیتان تیم رم گفت: پیش از این گفته بودم که از بعضی جهات می توان توتی را نوعی بازیکن تمام نشدنی به حساب آورد. وضعیت جسمانی و روانی فعلی فرانچسکو در کنار قابلیت های فنی اش و همچنین مهارت و استعداد ذاتی که دارد از او بازیکنی ساخته که در هر سنی و در هر لحظه ای می تواند در سرنوشت بازی تاثیرگذار باشد.

بوفون ادامه داد: به لطف عملکردش، توتی یک بار دیگر ثابت نموده همان بازیکنی است که همواره بوده است. او هنوز هم یک قهرمان است پس طبیعی است که این روزها همه درباره اش صحبت نمایند و او را مورد تمجید قرار دهند. ما در ماه اکتبر هستیم و جام جهانی نزدیک است. اگر توتی همین وضعیت را در 8، 9 ماه باقی مانده تا آن زمان حفظ کند آن وقت هیچ کسی نمی تواند در شایستگی او برای حضور در جام جهانی شک کند.

آخرین باری که فرانچسکوتوتی پیراهن تیم ملی ایتالیا را برتن کرد، فینال جام جهانی 2006 بود که به همراه آتزوری جام قهرمانی را بالای سر برد.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 272

به "بوفون: توتی تمام نشدنی است، او می تواند به تیم ملی بازگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: توتی تمام نشدنی است، او می تواند به تیم ملی بازگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید