بودجه 4800 میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال 99، تعطیلی ساخت و ساز مدارس در ایام کرونایی

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن اشاره به شرایط ساخت و ساز مدارس در این روزها و تعطیلی فعالیت های عمرانی بویژه در پروژه های بزرگ از تصویب بودجه 4800 میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال 99 اطلاع داد.

بودجه 4800 میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال 99، تعطیلی ساخت و ساز مدارس در ایام کرونایی

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهراله رخشانی مهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تخصیص بودجه و فعالیت های عمرانی و مدرسه سازی در این روز ها که کشور گرفتار بیماری کرونا است اظهار کرد: سال عمرانی ما ماه چهارم هر سال است. خوشبختانه اعتبارات ما در خرداد 98 تخصیص یافت و ما به موقع میان استان ها توزیع کردیم.

وی اضافه نمود: استان ها نیز با پیمانکاران قرارداد منعقد کردند و بخش قابل توجهی از استان ها فعالیت های عمرانی شان را پیش بردند. اما فعالیت های عمرانی بویژه ساخت و سازهای بزرگ بعد از شیوع بیماری تعطیل شده اند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه از این فرصت استفاده کردیم و یکسری اقدامات جزئی مانند تعویض ایزوگام پشت بام مدارس و دیگر تعمیرات جزئی و تجهیز مدارس را انجام دادیم گفت: همچنین طراحی نقشه ها و کارهایی که امکان انجام آن در دفاتر فنی وجود داشت نیز صورت گرفت اما واقعیت این است که پروژه های ما نیز مانند دیگر عملیات عمرانی کشور اکنون تعطیل است.

رخشانی مهر اضافه نمود: امیدواریم اوضاع هرچه سریعتر رو به بهبودی برود.

وی همچنین درباره بودجه سال 99 نوسازی مدارس گفت: خوشبختانه فرایند رشد اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس که از سال 96 کلید خورد همچنان با شیب مناسبی تداوم دارد و این افزایش ادامه دار است.

وی اضافه نمود: اعتبارات عمرانی ما در سال 96 حدود 840 میلیارد تومان بود و در سال 97 به حدود 1600 میلیارد تومان رسید. این فرایند رشد را برای سال 98 نیز داشتیم و بودجه نوسازی به 2900 میلیارد تومان رسید.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اعلام اینکه برای سال 99 نیز بیش از 4800 میلیارد تومان اعتبار مصوب در پیوست یک قانون بودجه داریم اظهار کرد: این بودجه جدای از ردیف های متفرقه است. با این بودجه می توان اتفاقات خوبی را رقم زد. این رقم از بودجه پیشنهادی وزارتخانه بیشتر است و رشد خوبی پیدا نموده است.

رخشانی مهر افزود: خوشبختانه درک بسیار خوبی از شرایط مدرسه سازی در مجلس و سازمان برنامه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 725

به "بودجه 4800 میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال 99، تعطیلی ساخت و ساز مدارس در ایام کرونایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بودجه 4800 میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال 99، تعطیلی ساخت و ساز مدارس در ایام کرونایی" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه 4800 میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال 99، تعطیلی ساخت و ساز مدارس در ایام کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید