به گیلان سفر نکنید ، جاده قدیم رشت - قزوین مسدود است

به گزارش مجله عطر یاس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی راهور نیروی انتظامی با اعلام اینکه جاده قدیم رشت - قزوین مسدود شده است، از هموطنان خواست از سفر به استان گیلان جدا خودداری نمایند.

به گیلان سفر نکنید ، جاده قدیم رشت - قزوین مسدود است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی راهور نیروی انتظامی گفت: یک لاین آزادراه قزوین - رشت بازگشایی شده و در لاین دیگر فقط به سواری ها اجازه عبور داده شده است.

وی ادامه داد: اکنون تردد در تمام محورهای منتهی به استان گیلان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی گفت: بعضی محورهای استان گیلان دچار یخ زدگی شده و در بعضی محورهای این استان نیز کولاک ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا بیان نمود: استان گیلان به هیچ عنوان مناسب سفر نیست به همین دلیل به هموطنان توصیه می گردد در صورتی که ضرورتی برای سفر به این استان ندارند، از سفر به گیلان به شدت خودداری نمایند زیرا تردد در جاده های منتهی به گیلان به دلیل یخ زدگی و کولاک ایمن نیست.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه اکنون در هیچ یک از استان ها و محورهای مواصلاتی بارش برف نداریم، گفت: در استان های سیستان و بلوچستان در محورهای زاهدان - خاش و میرجاوه بارش باران گزارش شده است.

وی اضافه نمود: همان طور که گفته شده، تردد در استان گیلان در بیشتر محورها و زنجان در محورهای زنجان - طارم، زنجان - دندی و قیدار - ابهر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی ادامه داد: اکنون در استان های اردبیل در محورهای اردبیل - سراب، اردبیل - آستارا، کولاک و در استان خراسان جنوبی در محور نهبندان - زاهدان گرد و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته وی، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی درباره شرایط راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنانپاسخگو است. در سایت www.rahvar120.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 586

به "به گیلان سفر نکنید ، جاده قدیم رشت - قزوین مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به گیلان سفر نکنید ، جاده قدیم رشت - قزوین مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید