برنامه های تشکل های دانشجویی تعطیل بردار نیست، برگزاری برنامه های مجازی در دوران کرونا

به گزارش مجله عطر یاس، محمد هوشنگ گفت: برنامه های تشکل های دانشجویی در ایام کرونایی تعطیل بردار نیست و با قوت به کار خود را در فضای مجازی ادامه می دهیم.

برنامه های تشکل های دانشجویی تعطیل بردار نیست، برگزاری برنامه های مجازی در دوران کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمد هوشنگ، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) در تبادل نظر با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به تأثیر فراوان کرونا بر برنامه های تشکل های دانشجویی اظهار کرد: در امسال طبیعتاً شرایط مثل قبل نیست و به دلیل وجود کرونا کار سختتر خواهد بود؛ سخت از این جهت که جز مدت کمی که دانشجویان جدیدالورود برای آشنایی در دانشگاه حضور دارند، تمامی فعالیت های انجمن اسلامی به صورت مجازی خواهد بود و آن حرارت میدانی دیگر حس نمی گردد.

وی اضافه نمود: خاصیت دانشجوی دغدغه مند این است که با وجود سخت ترین مسائل نیز از کار خود دست نمی کشد. شاید عرصه تغییر کند و سختتر گردد اما کار برای انقلاب هیچ وقت تعطیلی ندارد و تمام سعی ما این است آن حرارت میدانی را تا حد امکان به فضای رسانه ای بکشیم و شاهد افزایش مشارکت دانشجویان باشیم. در واقع برنامه های تشکل های دانشجویی در ایام کرونایی تعطیل بردار نیست و با قوت به کار خود را در فضای مجازی ادامه می دهیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) اعلام کرد: از بُعدی دیگر که به کرونا نگاه کنیم شاید بگردد گفت وظیفه تشکل های دانشجویی کمی سنگین تر هم می گردد. با وجود فضای غیرحضوری و کم شدن فعالیت های دانشجویی، هر تشکلی که خود را در خط انقلاب می داند وظیفه دارد بیش از پیش کوشش کند تا این فضا همچنان زنده بماند و هویت دانشجو که به قول شهید بهشتی مؤذن جامعه است، از دست نرود.

محمد هوشنگ اضافه نمود: امیدواریم هرچه زودتر بساط کرونا برچیده گردد تا سلامتی فیزیکی مردم حفظ گردد و به سمت سالم کردن شرایط معیشتی، مالی و روانی خانواده ها پیش برویم. همچنین امیدواریم که انتخابات ریاست جمهوری با شور بیش از پیش در بهار 1400 رقم بخورد؛ به همین دلیل یکی از محورهای مهم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است که قصد داریم برنامه هایی در این زمینه تدارک ببینیم.

وی مطرح کرد: دانشجو قشری است که همواره با مسائل مختلف همراه بوده و وجود کرونا این مسائل را از مدلی به مدل دیگر تغییر داده است. انجمن اسلامی دانشجویان مثل گذشته دغدغه مسائل دانشجویان را دارد و امسال نیز از تهدید کرونا، فرصت خواهد ساخت.

این فعال دانشجویی گفت: متأسفانه دانشجویان جدیدالورود امکان تجربه شیرین کار تشکلی و بهره دریافت از تجربه دیگران در حوزه تشکل ها را از دست می دهند. البته یکی از موضوع هایی که دنبال خواهیم کرد، مسئله ارتباط با جدیدالورودها و دادن امکان حضور در تشکل و سهیم بودن خبرنگارانن در فعالیت های دانشجویی است تا وجود کرونا موجب نگردد از نقش آفرینی در جبهه انقلاب محروم شوند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1135

به "برنامه های تشکل های دانشجویی تعطیل بردار نیست، برگزاری برنامه های مجازی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های تشکل های دانشجویی تعطیل بردار نیست، برگزاری برنامه های مجازی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید