بازیگر اصلی فیلم سینمایی خورشید کرونایی شد، غایب عظیم سفر به ونیز

به گزارش مجله عطر یاس، تست کرونای روح الله زمانی بازیگر نقش اصلی فیلم خورشید در آستانه سفر گروه فراوری این فیلم به جشنواره ونیز مثبت اعلام شد و همین موضوع مانع از همراهی او با دیگر عوامل خواهد شد.

بازیگر اصلی فیلم سینمایی خورشید کرونایی شد، غایب عظیم سفر به ونیز

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم، عوامل فیلم خورشید فردا 15 شهریور ماه برای حضور در جشنواره بین المللی ونیز راهی ایتالیا می شوند تا در اولین نمایش این اثر در بخش مسابقه اصلی با مخاطبان و منتقدان به دیدن فیلم بنشینند.

تست کرونا روح الله زمانی بازیگر نقش اصلی فیلم خورشید که قرار بود همراه گروه عوامل و بازیگران در جشنواره ونیز حضور داشته باشد، مثبت بوده و همین موضوع مانع از سفر او شده است.

مجید مجیدی کارگردان خورشید با ابراز تاسف از این اتفاق گفت: ما تمام مراحل اداری برای دریافت ویزا را برای حضور روح الله زمانی و شمیلا شیرزاد بازیگران نوجوان فیلم انجام دادیم اما متاسفانه پس از انجام تست، متوجه شدیم که روح الله دچار کرونا شده است و همین امر باعث شد که او نتواند همراه گروه باشد.

وی تاکید نمود: حضور در جشنواره ونیز برای بازیگران نوجوان فیلم با توجه به شرایطی که داشتند اتفاق بسیار مهم و خشنود کننده ای بود اما مثبت بودن تست کرونا روح الله زمانی همه ما را ناراحت کرد.

مجید مجیدی، جواد عزتی، شمیلا شیرزاد، رامین کوشا و امیر بنان فردا صبح برای اولین نمایش خورشید روز 5 سپتامبر (15 شهریور) راهی جشنواره ونیز می شوند.

4139/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 995

به "بازیگر اصلی فیلم سینمایی خورشید کرونایی شد، غایب عظیم سفر به ونیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر اصلی فیلم سینمایی خورشید کرونایی شد، غایب عظیم سفر به ونیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید