انصار الله: حمله به خانه سفیر عمان نقض قوانین بین المللی است

به گزارش مجله عطر یاس، سخنگوی جنبش انصار الله یمن حمله متجاوزان سعودی به خانه سفیر سلطان نشین عمان در شهر صنعا را نقض قوانین بین المللی دانست.

انصار الله: حمله به خانه سفیر عمان نقض قوانین بین المللی است

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن، محمد عبدالسلام در سخنانی تاکید نمود: این حمله برای ضربه زدن به نقش سلطان نشین عمان در دنیا عرب و مواضع سنجیده و تمایل فراوان این کشور برای توقف تجاوز سعودی علیه یمن است.

وی با اشاره به ناتوانی متجاوزان سعودی در دیکته کردن خواسته های خود به ملت یمن اضافه کرد: این ناتوانی باعث شده است تا متجاوزان به نسل کشی و جنایت های جنگی و ضد بشری بیشتری دست بزنند و این امر، چنین کشوری را به لگه ننگی بر پیشانی بشریت و بزرگترین رنج و محنت برای اعراب و مسلمانان در تاریخ معاصر آنها تبدیل نموده است.

وی اضافه کرد: حتی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نیز از تجاوزگری و وحشیگری عربستان در امان نمانده اند که ما نمونه آن را در بمباران خانه سفیر عمان در صنعا شاهد بودیم که ضربه به نقش برادرانه و عربی این کشور به شمار می رود و ناقض منشورهای بین المللی و عرف دیپلماتیک است.

محمد عبدالسلام تاکید نمود: ما این رفتار وحشیانه را محکوم می کنیم و همبستگی کامل خود را با ملت و مسئولان برادر عمانی ابراز می داریم و از مواضع سنجیده و حکیمانه عمان و تمایل فراوان این کشور برای توقف تجاوزگری علیه یمن ستایش می کنیم.

ر

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 345

به "انصار الله: حمله به خانه سفیر عمان نقض قوانین بین المللی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصار الله: حمله به خانه سفیر عمان نقض قوانین بین المللی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید