اعزام بازیکنان ماهان تندیس قم به تورنمنت بین المللی چین

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم از اعزام مسلم اولاد قباد و مهدی زاهدی بازیکنان ماهان تندیس به تورنمنت بین المللی چین اطلاع داد.

اعزام بازیکنان ماهان تندیس قم به تورنمنت بین المللی چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

جعفر کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم،اظهار کرد: دو بازیکن تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای شرکت در تورنمنت بین المللی چین راهی این کشور می شوند.

وی گفت: مهدی زاهدی و مسلم اولادقباد بازیکنانی هستند که از سوی کادر فنی تیم ملی امید فراخوانده شده اند و هر دوی این بازیکنان در مسابقه فینال جام حذفی برابر میثاق تهران هم به میدان رفتند.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه نمود: با دعوت از اولاد قباد و زاهدی، جمع ملی پوشان تیم ماهان تندیس قم به 3 نفر رسید چنان که پیش از این علیرضا وفایی در ترکیب تیم ملی فوتسال بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام شرکت کرد و با این تیم به مقام دوم رسید.

کیانی اعلام کرد: اردوی تیم ملی امیدت، تیرماه تشکیل می گردد و اولاد قباد و زاهدی همراه با تیم ملی امید با تیم های چین، ازبکستان و تاهیتی رقابت می نمایند و این مسابقات از بیست و نهم تیرماه تا چهارم مردادماه برگزار می گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به قهرمانی ماهان تندیس در جام حذفی فوتسال کشور مطرح کرد: خوشحالیم که پس از ماه ها کوشش توانستیم جواب محبت مردم قم را بدهیم و جام قهرمانی نخستین دوره این مسابقات را به قم بیاوریم.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابراز کرد: این قهرمانی متعلق به تمام مجموعه ماهان تندیس و همه تماشاگران و پشتیبانان این تیم است.

کیانی اظهار داشت: بازیکنان ماهان تندیس این روز ها در حال استراحت هستند و پس از سپری کردن دوره ریکاوری خاتمه فصل به تمرین فراخوانده می شوند.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 338

به "اعزام بازیکنان ماهان تندیس قم به تورنمنت بین المللی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام بازیکنان ماهان تندیس قم به تورنمنت بین المللی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید