اظهارات غافلگیرکننده کی روش ، اگر یاری اقتصادی قطر نبود هیچ نداشتیم

به گزارش مجله عطر یاس، کارلوس کی روش سرمربی جدا شده تیم ملی ایران در اظهاراتی غافلگیر کننده، حضور تیم تحت هدایتش در جام ملت های 2019 آسیا را صرفا به حمایت های اقتصادی فدراسیون فوتبال قطر وابسته دانست.

اظهارات غافلگیرکننده کی روش ، اگر یاری اقتصادی قطر نبود هیچ نداشتیم

به گزارش ایرنا، شبکه فاکس اسپورتس امروز شنبه 13 دی نوشت: فقدان یاری اقتصادی از سوی دولت ایران طی سالیان دراز، همیشه یکی از مسائل گریبان گیر تیم ملی این کشور بوده اما عمق فاجعه پس از انتشار ویدئویی از کی روش بیش از پیش آشکار شد.

در این ویدئو کی روش پرتغالی که قراردادش با تیم ملی ایران پس از جام ملت های آسیا به خاتمه رسید، می گوید: اگر یاری های فدراسیون فوتبال قطر در کار نبود، هیچ نداشتیم، آماده سازی ها و برگزاری بازی های محبت آمیز امکانپذیر نبود.

وی ادامه می دهد: در بازی آخر، قطر هزینه استادیوم، زمین و سایر هزینه های مربوط به 2 تیم را تقبل کرد؛ قطر تمام هزینه ها را پرداخت کرد چون ایران آه در بساط نداشت. احساسات ناخوشایندی وجودم را فرا گرفته است؛ باید به سختی کوشش می کردم تا تیم، بازیکنان و کادر فنی را در کنار یکدیگر نگه دارم؛ نمی توان تظاهر کرد که هیچ مسئله ای وجود ندارد؛ همه از این مشکل بزرگ سهم دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 70

به "اظهارات غافلگیرکننده کی روش ، اگر یاری اقتصادی قطر نبود هیچ نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات غافلگیرکننده کی روش ، اگر یاری اقتصادی قطر نبود هیچ نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید