استقلال بعد از 17 سال 6تایی شد

به گزارش مجله عطر یاس، استقلال تحت راهنمایی آندره آ استراماچونی پیروز شد بعد از حدود 17 سال به 6 برد متوالی در یک فصل لیگ برتر دست پیدا کند.

استقلال بعد از 17 سال 6تایی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در استادیوم وطنی قائمشهر به مصاف نساجی، با نتیجه 2 بر یک از سد نساجی گذشت و به ششمین برد متوالی خود در لیگ برتر رسید.

شاگردان آندره آ استراماچونی با ثبت این پیروزی بعد از 1306 روز از رقیب سنتی خود پرسپولیس پیشی گرفتند و به رده سوم جدول رده بندی صعود کردند. با این حال نکته مهم و شاید چیزی که به آن اشاره نشده، تعداد پیروزی های متوالی آبی پوشان در لیگ برتر است.

استقلال با پیروزی برابر نساجی به یک تاریخ سازی مهم رسید و آن هم بیشترین برد متوالی در لیگ برتر بود. آخرین باری که تیم پرطرفدار پایتخت توانسته بود 6 بازی پیاپی را در لیگ برتر ببرد به اولین دوره لیگ برتر برمی گردد. جایی که تیم تحت راهنمایی مرحوم منصور پورحیدری از هفته هشتم برد های خود را شروع کرد. آن ها ابتدا فولاد خوزستان را با نتیجه 2 بر یک شکست دادند سپس با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان گذشتند. در گام سوم ابومسلم را با حساب 2 بر یک مغلوب کردند. در چهارمین پیکار سه بر یک بر پیکان چیره شدند. سپس با چهار گل ملوان را در هم کوبیدند و در نهایت با حساب یک بر صفر از سد برق شیراز گذشتند. خاتمه شاگردان پورحیدری در جدال برابر پاس تهران با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند تا تعداد برد های متوالی شان روی عدد 6 باقی بماند.

پس از آن بار ها استقلال به پنج پیروزی پیاپی هم رسید، اما نتوانست با امیر قلعه نویی، وینفرد شفر و دیگر مربیان سال های اخیرش، به 6 پیروزی متوالی در لیگ دست پیدا کند تا اینکه استراماچونی پیروز شد بعد از 6472 روز و یا به عبارتی پس از 17 سال و 8 ماه و 18 روز این مهم را به بار بنشاند. تیم تحت راهنمایی استرا از هفته ششم برد های خود را شروع کرد. آن ها به ترتیب تیم های گل گهر سیرجان، سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتور، صنعت نفت و نساجی را شکست دادند.

حالا استقلالِ مرد ایتالیایی در صورتی که بتواند سپاهان را در استادیوم نقش دنیا شکست دهد می تواند به تنهایی با هفت پیروزی متوالی به بهترین رکورد در طول تاریخ این تیم در لیگ برتر برسد. باید دید این اتفاق در روز شنبه 9 آذر رخ می دهد یا سپاهان، مانند پاس مانع از این اتفاق می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 497

به "استقلال بعد از 17 سال 6تایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بعد از 17 سال 6تایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید