احداث مسکن ملی اشتغالزایی چشمگیری دارد

به گزارش مجله عطر یاس، استاندار زنجان گفت: احداث بیش از 14 هزار واحد مسکن ملی در استان در دستور کار است و اختصاص تسهیلات و حجم آورده متقاضیان و با احتساب مبلغ زمین های رایگان، گردش اقتصادی قابل توجه و زمینه اشتغال چشمگیری را ایجاد می نماید.

احداث مسکن ملی اشتغالزایی چشمگیری دارد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران زنجان، فتح الله حقیقی در جلسه شورای مسکن استان زنجان، با اشاره به فرایند اجرای طرح اقدام ملی فراوری و عرضه مسکن در استان، اضافه نمود: علاوه بر کوشش مسوولان، مردم نیز مشارکت خوبی در ارائه سهم آورده خود برای تامین اقتصادی پروژه ها دارند.

حقیقی ادامه داد: نقشه راه سال 1400 باید اجرای به موقع پروژه های مسکن ملی باشد و علاوه بر فعالیت های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فنی و حرفه ای نیز اهتمام لازم به تربیت نیروی انسانی ماهر داشته باشد و صنعتی سازی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه ها در شهرستان های خدابنده و خرمدره با مشکل تامین زمین روبرو است اضافه نمود: در خرمدره طی مذاکره با بنیاد مستضعفان این مشکل به زودی رفع می گردد و در خدابنده نیز با برگزاری جلسه با اوقاف و امور خیریه و صاحبان زمین ها باید این مشکل به سرعت حل گردد.

حقیقی با تاکید بر تامین آب پروژه های طرح اقدام ملی مسکن توسط شرکت آب و فاضلاب استان گفت: اداره کل راه و شهرسازی نیز موظف است هزینه زیرساخت آب را تامین کند همچنین در خصوص اضافه شدن و ثبت نام تعدادی از خبرنگاران و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در طرح ملی مسکن این مهم به شکل آفلاین پیگیری می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 1490

به "احداث مسکن ملی اشتغالزایی چشمگیری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مسکن ملی اشتغالزایی چشمگیری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید