اتمام واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده دشتی

به گزارش مجله عطر یاس، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهرگفت: بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان مناطق زلزله زده شهرستان دشتی به اتمام رسیدو این عزیزان اسکان یافتند.

اتمام واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده دشتی

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا در زمین شیب دار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، فریدمحبی عصر امروز در جمع مددجویان شهرستان دشتی با اشاره به حادثه زلزله 20 فروردین سال جاری در دشتی اظهار کرد: در این حادثه جانسوز تعدادی از همشهریمان جان خود را از دست دادند که سبب تاسف همگان شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه بیش از یک هزار واحد مسکونی تخریب شد گفت: بازسازی این واحدهای مسکونی با حمایت و پیگیری مستمر استاندار سخت کوش اجراء شد که بخش عمده ای ازآنها به اتمام رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از ساخت 277 مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله زده شنبه اطلاع داد و گفت: این واحدهای مسکونی که در 10شهر و روستای شهرستان دشتی قرار دارند در جریان زلزله مورد آسیب جدی قرار گرفتند.

محبی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در مناطق شنبه، درویشی، اسلام آباد، خروک،کردلان، چاهگاه، حاجی احمدی، امام آباد، سنا و کشت و قرار دارند اضافه کرد: بیشترین ساخت و سازها درشهر شنبه و با 118 مسکن است.

وی توضیح داد: این مسکن ها با یاری های بلاعوض، تسهیلات و یاری های اولیه بنیاد مسکن ساخته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ساخت 5 مسجد در این مناطق مورد اشاره قرارداد و اضافه کرد: این مساجد که در روستا های حاج احمدی،کشتو، بشک، باغان بیدخون، باغان تل آخوره در حال ساخت است از پیشرفت بسیار مطلوبی برخورداراست.

محبی گفت: هزینه ساخت این مساجد 4، میلیارد 590 میلیون ریال است که اعتبارات آن ازسوی این نهاد تامین شده است.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: etre-yas.ir شناسه مطلب: 763

به "اتمام واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده دشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام واحدهای مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده دشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید